Web Media Group изпрати до ЦИК и Сметната палата своята Рекламна тарифа за предстоящите Президентски избори в България, които ще се състоят на 6 ноември 2016.
Съгласно чл. 187 от Изборния кодекс печатните медии и онлайн новинарските услуги следва да предоставят едни и същи условия и цени на всички партии, коалиции, местни коалиции и инициативни комитети, регистрирали кандидати за участие в новите избори за общински съветници и за кметове, които ще се произведат на 2 октомври 2016 г. Тарифите и условията следва да се обявяват на интернет страницата на съответната медия в срок до 22 август 2016 г. (понеделник) включително и да се изпратят незабавно на Сметната палата и на ЦИК.
В срок до 22 август 2016 г. (понеделник) включително, съгласно чл. 198, ал. 4 от Изборния кодекс електронните медии (с изключение на БНТ, БНР и техните регионални центрове) следва да обявят на интернет страницата си условията и реда за предоставяне на време за отразяване на предизборната кампания, както и тарифите си.
Съгласно чл. 180 от Изборния кодекс доставчиците на медийни услуги са длъжни да обявяват на интернет страниците си информация за договорите, сключени с партиите, коалициите, местните коалиции и инициативните комитети, регистрирали кандидати, и/или с друг възложител във връзка с предизборната кампания, включително ако договорът е сключен с посредник. Информацията се публикува в тридневен срок от подписването на съответния договор и се премахва не по-рано от обявяване на резултатите от изборите.