Поради липса на публична услуга, която да показва данните за трафика на медиите в по-реално време от един месец назад, Web Media Group инициира публично споделяне на данни за своя трафик чрез две от метриките, които използва.

Ние вярваме, че данните трябва да са верни, да идват бързо и да предоставят най-важната информация. Бавните данни пречат на бизнеса.

Първата метрика е Quantcast, където освен за трафика на всеки от сайтовете, може да се видят данни и за цялата група. В Quantcast са налични и ограничен набор публични данни за минали периоди. Част от данните изискват регистрация в Quantcast.

Втората метрика е Google Analytics, като визуализацията е чрез Data Studio. Там можете да видите данните за последния изцяло приключил ден. Данните се обновяват автоматично на всеки 24 часа и не са налични исторически след края на деня. Данните от Google Analytics / Data Studio изискват регистрация в Google.

Група / Уеб сайт Quantcast Google Analytics / Data Studio
WMG Вижте тук  
News.bg Вижте тук Вижте тук
Money.bg Вижте тук Вижте тук
Topsport.bg Вижте тук Вижте тук
Lifestyle.bg Вижте тук Вижте тук

Надяваме се нашия пример да бъде последван и от други медии на пазара.