Web Media Group продължава работата си в усъвършенстване на сервирането на реклами в своите сайтове. Обявената по-рано през годината стъпка за по-прецизно таргетиране на аудиторията на база на нейното поведение вече е публично налична за всички рекламодатели. Първоначалните тестове показаха много добри резултати, като увеличението на ангажираността на потребителите отбеляза ръст между 70% и 150%, в зависимост от криейтива, кампанията, нейната продължителност и конкретните сегменти от интереси.

Web Media Group има изградени над 90 сегмента от интереси, като някои от тях са изключително нишови. По-долу е списък с основните сегменти (според размера им). Размерът на всеки сегемент е динамичен, както и наличните импресии за всеки един от тях. Тоест за всяка отделна кампания ще бъде необходима съдействие от страна на WMG, тъй като наличния инвентар зависи от формати, период и сегмент на аудиторията.

Основни интереси на база потребителското поведение:

  • Технологии
  • Автомобили
  • Финанси
  • Пътувания
  • Валути, петрол, злато, криптовалути
  • Лични финанси
  • Тенис
  • Недвижими имоти
  • Кариера
  • Здраве
  • Спестявания
  • ТВ предавания
  • Авиокомпании и билети
  • Търговия на дребно
  • Новини
  • Спорт
  • Левски (футбол)
  • ЦСКА (футбол)
  • Икономика
  • Лайфстайл
  • Българска политика
  • Международна политика
  • Български звезди
  • Международни звезди

В различните сегменти са налични и по-нишови подсегменти (например в "Технологии" е наличен подсегмент "iPhone"). Таргетирането чрез аудитории по сегменти интереси се предлага за всички агенции и директни рекламодатели. Оскъпяването е между 0% и 100% от стандартната CPM цена по ценова листа, като зависи от:

  • Рекламен формат (на какви устройства може да се сервира);
  • Крайна нетна сума на кампанията;
  • Размер на избраните сегменти;
  • Frequency Capping;

За повече информация или конкретни запитвания, обърнете се към reklama@wmg.bg