Web Media Group продължава работата си в усъвършенстване на сервирането на реклами в своите сайтове. Обявената по-рано през годината стъпка за по-прецизно таргетиране на аудиторията на база на нейното поведение вече е публично налична за всички рекламодатели. Първоначалните тестове показаха много добри резултати, като увеличението на ангажираността на потребителите отбеляза ръст между 70% и 150%, в зависимост от криейтива, кампанията, нейната продължителност и конкретните сегменти от интереси.
Web Media Group има изградени над 90 сегмента от интереси, като някои от тях са изключително нишови. По-долу е списък с основните сегменти (според размера им). Размерът на всеки сегемент е динамичен, както и наличните импресии за всеки един от тях. Тоест за всяка отделна кампания ще бъде необходима съдействие от страна на WMG, тъй като наличния инвентар зависи от формати, период и сегмент на аудиторията.
Основни интереси на база потребителското поведение:
- Технологии
- Автомобили
- Финанси
- Пътувания
- Валути, петрол, злато, криптовалути
- Лични финанси
- Тенис
- Недвижими имоти
- Кариера
- Здраве
- Спестявания
- ТВ предавания
- Авиокомпании и билети
- Търговия на дребно
- Новини
- Спорт
- Левски (футбол)
- ЦСКА (футбол)
- Икономика
- Лайфстайл
- Българска политика
- Международна политика
- Български звезди
- Международни звезди
В различните сегменти са налични и по-нишови подсегменти (например в "Технологии" е наличен подсегмент "iPhone"). Таргетирането чрез аудитории по сегменти интереси се предлага за всички агенции и директни рекламодатели. Оскъпяването е между 0% и 100% от стандартната CPM цена по ценова листа, като зависи от:
- Рекламен формат (на какви устройства може да се сервира);
- Крайна нетна сума на кампанията;
- Размер на избраните сегменти;
- Frequency Capping;
За повече информация или конкретни запитвания, обърнете се към reklama@wmg.bg