Увеличаването на мобилният трафик през отпускарския месец август, както и някои стимули за потребителите, доведоха до спад на дела на използващите AdBlock в сайтовете на Web Media Group. 

Снимка 251588

За първи път през последните 18 месеца всички сайтове на Web Media Group имат дял на импресиите с AdBlock, който е по-нисък от 10% за всеки един от сайтовете.

Олимпийските игри и представянето на Лудогорец донесоха пореден рекорд по уникални посетители за Topsport.bg, като той отчита 517 хиляди през август 2016. Topsport.bg се нарежда стабилно на трето място по трафик сред спортните сайтове в България, като отстъпва на Gong.bg и Sportal.bg, но след май 2016 изпреварва Gol.bg.

Останалите проекти на Web Media Group също имаха стабилно представяне през август. За News.bg, Lifestyle.bg и Money.bg август 2016 бе втория им най-силен месец.

Увеличението на уникалните потребители е най-вече сред възрастовата група 25 - 34 години, като спрямо август 2015 в тази възратова група то е 73% за News.bg, 34% за Topsport.bg, 136% за Money.bg и 167% за Lifestyle.bg.

Като структура на демографията, преобладаващия дял от посетителите са между 35 и 44 години, като през 2016 година, групата 25 - 34 заема второ място, изпреварвайки 45 - 54 години.

На ниво група, около 40% от потребителите са от София. Варна се нарежда на второ място с около 8%, следват Пловдив и Бургас със съответно 4% и 3% от потребителите.

През август 2016, между 40% и 52% от посещенията са през мобилни устройства, в зависимост от сайта.